Toimistotarvikkeet yrityksille edullisesti

Etsitkö toimistotarvikkeita yrityksellesi? Kaikki toimistotarvikkeet löydät meiltä. Kylmälä on asiantunteva toimistotarvikemyyjä, joka palvelee asiakkaitaan sekä verkkokaupassa että myymälässä. Tarjolla on laaja valikoima erilaisia toimistotarvikkeita kaikkiin yritysten tarpeisiin edullisesti. Kehitämme tuotevalikoimaa jatkuvasti asiakkaiden odotusten mukaisesti.

Kylmälän verkkokaupan ja myymälän toimistotarvikkeet sisältävät laadukkaiden paperituotteiden lisäksi monia muita tuoteryhmiä. Toimistotarvikkeiden myymälästä ja verkkokaupasta saat muun muassa toimistolaitteet, ergonomiatuotteet ja toimistokalusteet sekä erilaiset kahvio-, saniteetti- ja hygieniatuotteet. Kymenlaakson isoimman löydöt Kouvolasta, jossa on kaikki tarvittavat toimistotarvikkeet.

Valikoimissamme on sekä tunnettuja brändituotteita että omia private label -tuotteita. Edustamme useiden eri laitevalmistajien tulostintarvikkeita ja värikasetteja. Tutustu tuotevalikoimaan verkkokaupassamme tai asioi myymälässä.

 

Toimistotarvikkeet verkkokaupasta

Kylmälän toimistotarvikkeiden verkkokauppa on helppo tapa täydentää yrityksen kuluvat paperituotteet edullisesti ja vaivattomasti. Palvelemme toimistotarvikkeiden nettikaupassa 24/7 ja toimitamme tilauksesi nopeasti kaikkialle Suomeen.

Palveleva toimistotarvikkeiden noutomyymälä

Haluatko valita toimistotarvikkeet tutustumalla tuotteisiin lähemmin. Tervetuloa asioimaan toimistotarvikkeiden noutomyymälässämme Kouvolassa. Myymälän henkilökunta palvelee sinua ystävällisesti ja ammattimaisesti. Tutustu valikoimiin paikan päällä ja tee tarvittavat hankinnat helposti. Löydät kaikki välineet yrityksesi tarpeisiin paperituotteista toimistolaitteisiin.

Toimistotarvikkeiden suurhankintoihin helppoutta

Isommat toimistotarvikehankinnat yrityksesi tarpeisiin saat keskitetysti Kylmälän kautta. Palvelemme suurhankinnoissa joustavasti ja tehokkaasti. Toimivin ratkaisu isoille ja keskisuurille toimistoille on hyllytyspalvelu, jossa huolehdimme tarvittavien toimistotarvikkeiden hyllytyksen ja täydennykset säännöllisesti. Usealla paikkakunnalla toimiville yrityksille voimme toteuttaa ketjusopimuksen, jossa toimipisteille on tarjolla yhteinen valikoima edullisin hinnoin. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

 

Toimistotarvikkeita tarvitaan aina

Yritysten työntekijöiden arkeen sisältyy edelleen monia tehtäviä, joissa toimistotarvikkeet ovat välttämättömiä apuvälineitä. Huolimatta työn digitalisoitumisesta ovat paperituotteet ja pientarvikkeet toimistoon tarpeellisia kaikilla aloilla.

Kunnollisilla toimistotarvikkeilla on iso vaikutus työn sujuvuuteen. Erilaiset kirjoitusvälineet, tarrat, teipit, nitojat, muovitaskut, välilehdet, kirjekuoret, liimat ja vihot sekä muut paperituotteet vauhdittavat työntekoa ja arjen organisointia. Toimistolla työskentelyä helpottavat myös kirjoitustaulut, leimasimet, esitetelineet sekä erilaiset arkistointivälineet.

Tehosta tiimityöskentelyä ja varmista kehitystyön onnistuminen. Valkotaulut, tarralaput, tussit sekä erilaiset muistiinpanovälineet helpottavat ajatusten hahmottelua, projektin edistämistä ja ideointia. Vuorovaikutuksen tueksi sopivat erilaiset toimistotarvikkeet, jotta ideat siirtyvät paperille.

Yritysten toimitilojen varusteisiin sisältyy useita toimistolaitteita, joiden avulla työhön kuuluvat rutiinit hoituvat helposti. Laskimet, paperisilppurit eli paperintuhoojat, leikkurit, laminointilaitteet sekä tarrakirjoittimet kuuluvat monien työpisteiden välttämättömään välineistöön.

Kylmälän vuosikymmenien kokemus toimistotarvikkeiden myynnistä näkyy monipuolisessa valikoimassamme sekä sujuvissa palvelumalleissa. Vastaamme eri kokoisten yritysten tarpeisiin ja tuomme tuotteillamme kaikkeen työhön huomaamatonta sujuvuutta. Ota yhteyttä, me palvelemme! Lue lisää

Kaikki toimistotarvikkeet edullisesti myymälästä ja verkkokaupasta.

Tuoteryhmät: Toimistotarvikkeet, paperitarvikkeet, toimistolaitteet ja esitystekniikka, kalenterit, ergonomia ja toimistokalusteet, painatus, leimasimet ja PR-tuotteet, kahviotuotteet, saniteetti ja hygienatuotteet.

  • Toimistotarvikevalikoima on monipuolinen, laadukas ja myös hinnaltaan kilpailukykyinen

  • Toimistotarvikevalikoimasta löytyvät oman merkin private label tuotteet sekä kansainväliset tunnetut brändituotteet. 

  • Valikoimaa kehitetään jatkuvasti asiakaslähtöisyys ja käyttäjätyytyväisyys etusijalla. 

  • Suosituimmat toimistotarvikkeemme ovat: kirjoitusvälineet, toimistopaperit, tarrat, teipit, liimat, vihkot, viestilaput, nitojat, lävistäjät, muovitaskut, välilehdet, kirjekuoret, esitetelineet, arkistointi tarvikkeet, kirjoitustaulut ja leimasimet.

  • Suosituimmat toimistolaitteet ovat: Laskimet, tuhoojat /silppurit, leikkurit, laminointilaitteet ja tarrakirjoittimet.

  • Tulostintarvikkeet ja värikasetit ovat meillä laajasti edustettuna ja nopeasti toimitettavissa eri valmistajien laitteisiin.  

Leitzin toimistoideat ja parhaat toimistotarvikkeet - Toimistotarvikkeet & perustamisideat yrityksesi käyttöön

Paluu toimistoon on myös tilaisuus antaa uutta virtaa työntekijöille, kannustaa yhteisiin tavoitteisiin ja lisätä työntekijöiden yhteisöllisyyttä. Keräsimme seuraaviin kohtiin arvokkaita vinkkejä yrityksesi tueksi.

Toimiston perus toimistotarvikkeet

Saumattoman työpaikalle paluun kannalta on olennaista varmistaa, että oikeat työpöydän tarvikkeet edistävät tuottavuutta, innovointia, ideointia ja nopeaa päätöksentekoa. Toimistoympäristön on oltava houkutteleva ja täydennettävä samalla kehittyviä työtyylejä ja trendejä. Tässä oppaassa saat nopean yleiskatsauksen nykyaikaisen työpaikan olennaisista toimistotarvikkeista.

Leitz toimistotarvikkeet - Löydä oikeat toimistotarvikkeet yrityksellesi

Paluu toimistoon on mahdollisuus virkistää henkilökuntaa, kannustaa yhteisiin tavoitteisiin ja lisätä työntekijöiden yhteisöllisyyttä. Oikeiden työpöytätarvikkeiden käyttö tuottavuuden kasvattamiseen, innovaatioihin, ideointiin ja nopeaan päätöksentekoon on olennaista saumattomalle paluulle työpaikalle. Toimistoympäristön tulee olla mukaansatempaava samalla kun se täydentää kehittyviä työtyyliä ja trendejä. Tämä opas antaa sinulle nopean yleiskatsauksen modernin työpaikan tärkeistä toimistotarvikkeista.

Toimiston organisointi & arkistointi

Luo työntekijöillesi ihanteellinen työtila. Hyvin järjestetty toimisto auttaa lisäämään tuottavuutta ja rajoittaa turhautumista.

Ympäristöystävälliset toimistotarvikkeet

Ympäristönsuojelu ei ole koskaan ollut tärkeämpää, ja kestävyys on avaintekijä nykyaikaisissa toimistotarvikkeissa. Esimerkiksi jokainen Leitz Recycle -sarjan tuote on ilmastoneutraali, 100 % kierrätettävä ja valmistettu suuresta osasta kierrätysmateriaaleja.

Ergonomiset toimistotarvikkeet

Pidä työntekijät virkeinä ja luo miellyttävä sekä aktiiviinen työtila Leitzin ergonomisilla toimistotuotteilla. Paranna kollegoidesi terveyttä ja hyvinvointia joustavalla työtilalla, joka pitää heidät liikkeessä koko päivän

Hot Desking toimistotarvikkeet

Kotona ja toimistossa työskenteleminen tarkoittaa työpaikan vaihtamista ja vaatii tuotteita, jotka sopivat tähän liikkuvaan malliin. Heidän tulee myös järjestää ja suojata työpöydällä tarvittavat tarvikkeet.

Ideat vihreään toimistoon

Ympäristönsuojelu ei ole koskaan ollut tärkeämpää kuin nyt, ja ympäristöystävällisten valintojen tekeminen on nyt välttämätön osa elämää. Tämän seurauksena ympäristöystävällisten tuotteiden tarve kasvaa kaikilla koti- ja työelämän osa-alueilla. Kestävän kehityksen tulisi olla keskeinen näkökohta toimistolaitteita hankittaessa.

Ympäristöystävällisiä toimistovinkkejä yrityksellesi

Ympäristönsuojelu ei ole koskaan ollut tärkeämpää ja ympäristöystävällisten valintojen tekeminen on nyt tärkeää erityisesti yrityksille. Tämän seurauksena kestävien tuotteiden tarve kaikilla koti- ja työelämän osa-alueilla kasvaa. Kestävyyden tulisi olla keskeinen näkökohta toimistolaitteiden osalta. Alle  on listattu tuotteita ja vinkkejä ympäristöystävällisempiin tuotteisiin.

Helpommin vihreitä valintoja 

  • mahdollisimman paljon luonnonvaloa

  • Tarjoa uudelleenkäytettäviä vaihtoehtoja työntekijöiden muistiinpanoille, kuten lasimuistio

  • Valitse uusiutuvia materiaaleja, kuten esim. puu

  • Käytä kannettavia tietokoneita pöytätietokoneiden sijaan

  • Led valaistus on energiatehokas valinta

  • Kierrätettävät toimistotarvikkeet 

  • Uuden ympäristöystävällisen Leitz Recycletuotesarjan avulla voit parantaa sekä toimistoympäristöäsi että planeettamme ympäristöä. Jokainen sarjan tuote on ilmastoneutraali, 100% kierrätettävä ja valmistettu suurelta osin kierrätysmateriaalista.

  • Climate Neutral mappi

  • LEITZin alkuperäinen mappi ei ole vain täydellinen mekanismimappi yrityksellesi - se on myös kestävän kehityksen edelläkävijä. Se on tunnettu ensiluokkaisesta laadustaan ja kestävyydestään vuodesta 1896, sille on myönnetty Blue Angel yli 25 vuoden ajan ja se on FSC ® -sertifioitu vuodesta 2011. Ja nyt se on CO2-neutraali. Valitse siis alkuperäinen ja palaa TULEVAISUUEEN.

  • Leitz Cosy muoviton pakkaus

  • Jokainen Leitz Cozy -tuote on pakattu muovittomaan kestävään pakkaukseen, jotta vältetään kertakäyttöinen muovi!

 

Turvallinen paperinkäsittely toimistossa

Tietosuojan suhteen on tärkeää välttää tarpeettomia riskejä. Paperisten asiakirjojen säilyttämistä ja hävittämistä säätelee GDPR (General Data Protection Regulation) kuten digitaalista tietoa.

Keskeinen osa tietosuojavaatimusten täyttämistä toimistossa on paperintuhoojan käyttö.

 

Näin valitset tarvikkeet toimistoon

Toimistotarvikkeiden valinta ei ole aina yksinkertainen tehtävä, sillä tarjolla on valtava määrä erilaisia tuotteita, joista valita. Ensimmäinen askel on ymmärtää, mitä tarvitset. Jos päivittäiset tehtäväsi koostuvat pääasiassa kirjoittamisesta, ehkä tarvitset erilaisia kyniä, muistikirjoja ja suuren määrän paperia. Toisaalta, jos työsi vaatii paljon asiakirjojen järjestelyä, kansiot, nipistimet ja paperiklipit saattavat olla tarpeellisempia.

Paperi on yksi niistä perustarvikkeista, joita ei pidä unohtaa. Siitä huolimatta, kaikki paperi ei ole samaa. Tarvitsetko yksinkertaista kopiopaperia, korkealaatuista tulostuspaperia, tai ehkä värikästä paperia luovien projektien toteuttamiseksi? Varmista, että ostat sopivaa paperia tarpeidesi mukaan.

Kaikkia tarvittavia tuotteita ei välttämättä löydy lähimmästä toimistotarvikkeiden myymälästä. Nykyään löydät kuitenkin laajan valikoiman toimistotarvikkeita helposti verkosta. Verkkokaupoissa on usein suurempi valikoima, ja voit vertailla eri tuotteiden hintoja ja arvosteluja helposti.

Lopuksi, on tärkeää pitää mielessä, että tarvitset todennäköisesti useita kappaleita jokaista tarviketta. Älä osta vain yhtä kpl kynää tai yhtä kpl paperipakkausta. On parempi olla varautunut ja hankkia useita kpl kyniä, muistikirjoja ja paperipaketteja, jotta et pääse loppumaan kesken päivän.

Muista myös, että vaikka toimistotarvikkeet saattavat tuntua pieneltä kustannukselta, ne voivat nopeasti kertyä, varsinkin jos ostat vain yksittäisiä kpl  kerrallaan. Sen sijaan harkitse suurempien pakkausten ostamista, joissa on esimerkiksi kymmenen kpl kyniä tai viisikymmentä kpl paperia.

Kaikki nämä vinkit voivat auttaa sinua valitsemaan oikeanlaiset toimistotarvikkeet. Muista, että jokaisen tarpeet ovat yksilölliset, ja se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle. Arvioi tarpeesi, tutki vaihtoehtoja ja löydät  varmasti juuri sinun toimistoosi sopivat tarvikkeet.

Tarvikkeiden säilyttäminen

Älä myöskään unohda toimistotarvikkeiden säilytystä. On tärkeää, että jokainen kpl  kynää, kpl paperia ja muuta tarviketta on helposti saatavilla ja järjestäytyneenä. Tätä varten hanki sopivat säilytysratkaisut, kuten laatikot ja hyllyt, joissa voit pitää kaikki kpl tarvikkeet järjestyksessä.

Toimistotarvikkeiden valinnassa ei ole oikotietä – se vaatii huolellista harkintaa ja suunnittelua. Mutta kun otat huomioon tarpeesi ja teet huolellisia valintoja, löydät juuri oikean määrän – olipa kyse sitten kpl kynistä tai kpl paperista – toimistotarvikkeita, jotka tekevät työpäivästäsi sujuvamman ja tehokkaamman.

Hyvä ergonomia lisää hyvinvointia ja tehokkuutta

Hyvin toteutettu ergonomia tekee työstä tehokkaampaa vähentämällä rasitusta sekä lisäämällä hyvinvointia ja jaksamista. Poissaolot vähenevät ja työtyytyväisyys kasvaa. Nyt kun etätöitä tehdään entistä enemmän, kannattaa kiinnittää huomiota myös työntekijöiden kotitoimistojen ergonomiaan. Ergonomiatuotteemme ehkäisevät tehokkaasti rasitusvammoja ja ne on kehitetty yhdessä työterveysalan ammattilaisten kanssa. 

Pääset tutustumaan laajaan ergonomiatuotteiden valikoimaamme verkkokaupassamme ja myymälässämme. Tulemme myös mielellämme esittelemään tuotteita suoraan yrityksesi toimipisteelle. 

Ongelmien ennakointi ja nopea reagointi minimoi riskit ja säästää kustannuksia

Minimoi riskit ja takaa toimintasi jatkuvuus kaikissa tilanteissa antamalla IT-huolto ja -ylläpito koulutettujen ja kokeneiden ammattilaistemme vastuulle. Kun asioistasi vastaa tuttu paikallinen asiantuntija, joka tuntee yrityksesi ja palvelee henkilökohtaisesti, ongelmat ennakoidaan ja niihin reagoidaan nopeasti. Säästät kustannuksissa ja voit keskittyä rauhassa omaan liiketoimintaasi. 

Räätälöimme palvelut yrityksesi tilanteen mukaan joko kehittämällä nykyisiä tai luomalla uusia palveluita. 

  • Lähituki 

  • Huoltotyöt 

  • Ylläpito ja ennakoiva huolto 

  • Käyttöönotto ja testaus - Laitevalinnat ja ratkaisut 

  • Käyttökoulutus 

Huolto- ja asennuspalvelumme kattavat Kouvolan ja myös lähiympäristön. Ylläpitopalvelut tarjoamme laitekantasi ja tarvitsemasi palvelun mukaan asiakaskohtaisesti. Hoidamme myös vahinkoarviot ja raportoinnin vakuutusyhtiötä varten.

Varaa huolto alla olevalla lomakkeella, soita (05) 740 3138 tai laita sähköpostia huolto[at]kylmala.fi. Iltaisin klo 17–22 ja viikonloppuisin ota yhteyttä puh. 040 751 8786 tai halytykset[at]kylmala.fi.

Tulostusratkaisut

Pyydä ilmainen kartoitus yrityksellesi parhaasta tulostusratkaisusta

Varmatoimisilla ja kustannustehokkailla laitteilla sekä ohjelmistoilla yrityksesi työt sujuvat häiriöittä. Meiltä saat kaikki tulostusratkaisut yhdestä paikasta, yrityksesi mukaan mitoitettuna, alan johtavilta merkeiltä. Lisäksi tarjoamme ylläpidon ja huollon, joten hankinta ja hallinta on hyvin helppoa.

Asioitasi hoitaa luottohenkilö, joka tuntee yrityksesi ja auttaa löytämään parhaat ratkaisut. Olemme paikallinen yritys, joten ongelmatilanteissa tavoitat ylläpitomme nopeasti ja reagoimme heti. Tiedät tarkkaan kustannuksesi, sillä hinnoittelumme on ehdottoman läpinäkyvää. 

Kysy ilmaista kartoitusta tai tule käymään myymälässämme!

 

 Ota yhteyttä

myynti[at]kylmala.fi
tai 05 -7403139,
Kouvolan edullisimmat tulostuskustannukset!

 

Maksaako tulostuskustannukset liikaa?

Tee kartoituskysely, lupaamme rahan säästöä tulostusratkaisuissa! Varmistamme, että hankintasi soveltuu parhaiten yrityksellesi

Räätälöimme kaiken kokoisille yrityksille IT-palvelut, joiden tietoturva on ajan tasalla ja toimivuus taattu. Saat meiltä pienet ja suuret hankinnat yhdestä paikasta ja voit myös ulkoistaa koko IT-ylläpidon koulutetuille asiantuntijoillemme. Varmistamme aina, että hankintasi on paras mahdollinen yrityksellesi ja kiinnitämme erityistä huomiota tietoturvaan. Voit luottaa, että palvelumme ovat yrityksellesi kustannustehokkaita myös pitkällä aikavälillä. 

Palveluumme kuuluu myös  koko projektin elinkaari suunnittelusta ja toteutuksesta ylläpitoon sekä myös täysi asennus- ja huoltopalvelu. Teemme yhteistyötä alan suurimpien yritysten kanssa ja koulutamme jatkuvasti kokeneita asiantuntijoitamme. 

Suosittelemme näitä tarvikkeita toimistoon!

Leitz Cozy seinäkello

Hiljainen seinäkello sopii erinomaisesti toimistoihin ja osaksi yritysten toimistotarvike valikoimaa, lukualueille ja makuuhuoneisiin. Valmistettu 4 mm karkaistusta turvalasista. Tyhjä taulu, jotta voit kirjoittaa omat tapaamisesi ja numerot mukana tulevalla kuivapyyhittävällä kynällä.

Magneettinen lasitaulu Yritysten toimistotarvikkeet

Kehyksetön magneettinen lasitaulu - yhdistä muiden Cozy-Toimistotarvikkeet  kuivapyyhittävien taulujen kanssa. Valmistettu tahrankestävästä karkaistusta turvalasista, joka on helposti puhdistettavissa.

Toimistotarvikkeet säilytyslaatikko kahvalla

Houkutteleva säilytyslaatikko käytettäväksi toimistossa tai myös kotona. Ihanteellinen Hot Desking -työpisteeseen / pöydän jakamiseen tai yleiseen säilytykseen kotona.

Leitz 180 ° Cozy Active mappi toimistoon

Kevyt ja ergonomisesti muotoiltu mappi kuminauhakiinnityksellä, sopii käytettäväksi matkoilla ja yritysten toimistoon.

Leitz Cozy MyBox Toimistotarvikkeet

Modulaarinen säilytysjärjestelmä tekee kodissa ja toimistossa säilyttämisen nopeaksi ja helpoksi. Tukevat säilytyslaatikot ovat sekä käytännöllisiä että myös tyylikkäitä. Toimistotarvikkeet verkkokaupasta

Leitz Cozy toimistotarvikkeet lomakelaatikko tarviketasolla

Lomakelaatikko, jossa ylimääräinen taso pientarvikkeille, mahdollistaa nopean pääsyn päivittäisiin tarvikkeisiin. Tilaa netistä suoraan toimistotarvikkeet.

Toimistotarvikkeet muistikirja

Ihanteellinen jokapäiväiseen muistiinpanojen tekemiseen. Kompaktin muotoilun ansiosta sopi myösi käsilaukkuun tai kannettavan tietokoneen laukkuun. Kuminauhasuljin pitää mahdolliset irtopaperit turvassa.

Toimistotarvikkeet Cozy nitoja

Tukeva ja luotettava 30 arkin nitoja patentoidulla Direct Impact -tekniikalla varmistaa täydelliset tulokset joka kerta.

Mobile läppäkansio

Korkealuokkainen kartonkinen A4 kansio. 3 läppää suojaa sisällön, 150 arkin kapasiteetti.

Lävistäjä - toimistotarvikkeet

Tukeva ja luotettava jokapäiväiseen käyttöön, kahvalukko säilytystä varten. Innovatiivinen käsituki ja erittäin terävät terät takaavat vaivattoman rei'ityksen jopa 30 arkkiin.

Teippiteline

Kätevä yhden käden käyttö. Laadukas, erittäin terävä leikkuri sujuvaan ja tarkkaan leikkaamiseen. Mukana toimitetaan myös teippirulla.

Leitz Cosy vetolaatikosto

Säilyttää kaikki välttämättömät päivittäistavarasi, kuten kynät, kaapelit, muistikirjat ja jopa elintarvikkeet keittiössä

Leitz Cozy mappi -toimistotarvikkeet

Patentoitu 180° mekanismi tarkoittaa 50% leveämpää aukaisua ja 20% nopeampaa arkistointia Tyylikäs selkäetiketti helpottaa tunnistamista

Leitz Cozy lasitaulu Yrityksille

Kehyksetön lasinen työpöydän muistiinpanotyökalu, jota voidaan käyttää yhä uudelleen, kirjoita ja pyyhi puhtaaksi. Valmistettu karkaistusta turvalasista, joka on helposti pyyhittävissä. Mukana mini kuivapyyhittävä kynä pyyhkimellä ja kynän pidike.

Kotitoimistoosi ideoita Leitz Cosy -tuotteista

Tutustu myös tuote- & muotoiluideoihimme Toimistotarvikkeet ryhmässä.

Kasvavan kotitoimiston käytön myötä on hyvän työpisteen ja toimistotarvikkeet – ryhmäs merkitys on myös kasvanut. Kaikkien on oltava  oikeassa paikassa ja niihin pääsy on oltava nopeaa ja helppoa. Kotitoimistosi ei kuitenkaan tarvitse pilata sisustustasi. Esittelyssä Leitz Cosy: Älykäs ja kauniisti suunniteltu tuotevalikoima, jota voidaan käyttää sekä kotitoimistossa että toimistossa.

Kotitoimiston säilytysideoita ja muut toimistotarvikkeet

Myös kotona työskennellessä jäsennelty ja organisoitu kotitoimisto on avain tehokkuuteen ja hyvinvointiin. Laitteiden ja lisävarusteiden on oltava helposti saatavilla ja määrätyssä paikassa. Jokaisen ratkaisun on tietenkin sovittava kotitoimistosi sisustukseen. Alla olevien ideoiden avulla löydät Leitz Cosy -tuotteista ratkaisuja positiivisen työtilan säilytystarpeille.

Kotitoimiston työpöydän perustarvikkeet ja toimiston toimistotarvikkeet

Olennainen osa jokaisen kotitoimiston kokoonpanoa ovat työpöydän olennaiset osat, kuten nitojat, lävistäjät ja mapit.   Sen lisäksi, että nämä tuotteet ovat toimivia, niiden tulee olla myös osa kotitoimistoa.  Uusien Leitz toimistotarvikkeet -tuotteiden kauniit värit ja muodot on luotu parantamaan modernia sisustussuunnittelua.

Kotitoimistotarvikkeet

Laaja valikoima kotitoimistotarvikkeita antaa sinulle mahdollisuuden yksilöidä kotitoimistosi. Löydät puhelimen latureista vesipulloihin tai lasitauluihin: Leitz Cozy -sarja on täydellinen toimiston järjestämiseen ja kotona viihtymiseen.  Toimistotarvikkeet verkkokaupasta!

Yleistä meidän toiminnasta

Euro Toimistotukut-ketjun keskinäiset suhteet on määritelty Euro Toimistotukut Oy:n osakassopimuksessa, jossa mukana ovat kaikki ryhmittymään kuuluvat ketjun osakasliikkeet. Osakassopimuksella ketjun osakkaat ovat sitoutuneet yhteisiin ketjukonseptin mukaisiin toimintamalleihin ja niiden toteutuksen laadullisiin standardeihin. Ketjukonseptin yksityiskohtaiset toimintamallit on kuvattu ketjun sisäisessä laatukäsikirjassa. Laatukäsikirjassa on kuvattuna ketjun toimintojen laatuketjujen toteutustapa yksityiskohtaisesti. Jokaisen osakasliikkeen toimitusjohtaja vastaa laatukäsikirjan noudattamisesta oman ketjuliikkeensä toiminnassa. Käsikirjan päivityksestä vastaa Euro Toimistotukut Oy. Toiminnan laadun kehittäminen perustuu päivitettävään laatukäsikirjaan, osakasliikkeen oman toiminnan itsearviointiin sekä excel-pohjaiseen arviointityökaluun. Toiminnan laadun ulkoista toteutumista seurataan säännöllisin asiakastyytyväisyystutkimuksin (Webropol –internet pohjaiset kyselyt).

Ympäristönhoitotoimenpiteet

E.Kylmälä Oy:n ympäristönhoitotoimia kuvataan ketjun laatukäsikirjassa sekä asiakkaille jaettavassa vuosittain julkaistavassa tuotekuvastossa seuraavasti:

OLEMME SITOUTUNEET SIIHEN, ETTÄ

Valikoimastamme tulee löytyä myös ympäristöystävällisiä tuotteita. Tällaiset tuotteet tunnistaa erillisestä merkistä tuotekuvastossamme. Merkkien vaatimuksissa on selkeästi ilmoitettu ettei tuote rasita luontoa ja että sen valmistuksessa on huolehdittu ympäristökuormituksen minimoimisesta. Tuotteiden pakkauksissa pyrimme käyttämään kierrätettäviä ja uudelleen täytettäviä pakkauksia. pahvilaatikoiden kierrätyksen kautta tulee tehostaa niiden uusiokäyttöä. Vältetään luontoa rasittavan muovin käyttöä pakkaamisessa. Ensisijaisesti käytetään ympäristöä vähemmän rasittavia muovilaatuja ja pahvikasseja. Tuotteiden kuljetuksissa (varsinkin Kumppani-sopimusasiakkaiden hyllytyksissä) käytetään kierrätettäviä astioita. Hyllytyspalvelussa osana sopimusta on osakasliikkeen myymille ongelmajätteeksi muodostuville tuotteille kierrätyslaatikot ( esim värikasetit ja paristot), joita osakasliike tyhjentää sovituin välein.

VALMISTAJILTA EDELLYTÄMME, ETTÄ:

  • Tuotteiden valmistajilla on pääosin ISO14001 –ympäristöstandardi toiminnassaan

  • Useilla valmistajilla on EU-ympäristömerkki tai Pohjoismainen Joutsenmerkki

  • Valmistajat noudattavat ns. REACH-asetusta kemikaalien osalta, eli eivät myy/käytä tuotteissaan kiellettyjä tai rajoituksen alaisia kemikaaleja tuotteissaan.

  • Valmistajat noudattavat EU:n ROHS-direktiiviä (2002/95/EC)siten, että heidän valmistamansa tuotteet eivät sisällä ympäristölle haitallisia aineita (kuten lyijy, elohopea, kadmium yms) sähkö- ja elektroniikkalaitteissa. Valmistetut laitteet tarvikkeineen ja varaosineen ovat ROHS-direktiivin mukaisia.

  • Tuotteet täyttävät EU:n määrittelemät CE-merkinnän normit ja EU:n WEEE-direktiivin määräykset liittyen koneiden, laitteiden romun uudelleen käsittelyyn, kierrätykseen ja muihin hyödyntämistoimiin tuottajien ja jakelijoiden kesken. Tuotteiden kierrätyskustannukset sisältävä jätemaksu on mukana hinnassa.

  • Tuotteiden pakkauksissa on pääsääntöisesti vain palavia ja maatuvia jätteitä.

  • Muovituotteissa käytetään polypropeenia PVC:n sijaan

  • Useilla tuotteilla on FSC-serifikaatti, Pohjoismainen Joutsenmerkki tai Blue Angel –merkki.

Näytä vähemmän

Miten voimme auttaa sinua?

Osaavaa ja asiantuntevaa palvelua kaikkiin toimiston tarpeisiin.

 

Jesse Rasalahti
044 493 4954
jesse.rasalahti[at]kylmala.fi

Erja Rämä
044 040 3140
erja.rama[at]kylmala.fi